کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیاده‌سازی نظام IPV6 اجباری شد

وزیر ارتباطات با ارسال نامه‌ای، تمامی دستگاه‌های اجرایی را موظف به پیگیری نقشه راه گذر به IPV6 جمهوری اسلامی ایران و پیاده سازی IPV6 در شبکه‌های ارتباطی‌، در راستای را‌ه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ رضا تقی پور بخشنامه نقشه راه گذر به IPV6 جمهوری اسلامی ایران را به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش، در این بخشنامه آمده است:به استناد بند" الف" ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، این وزارت مکلف است نسبت به ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات و مراکز داده داخلی امن و پایدار با پهنای باند مناسب اقدام نموده و با استفاده از توان و ظرفیت بخش‌های عمومی و غیر دولتی، خصوصی و تعاونی، امکان دسترسی پر سرعت مبتنی بر توافقنامه سطح خدمات را به صورتی فراهم نماید که تا پایان سال دوم برنامه تمامی دستگا‌ه‌های اجرایی و واحدهای تابعه آن و تا پایان برنامه، 60 درصد خانوارها و تمامی مشاغل بتوانند به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شوند.

بنا بر این با عنایت به مراتب فوق و تصمیمات متخذه در کمیته راهبری گذر به IPV6 مقتضی است تمامی دستگاه های اجرایی مطابق سند پیوست (نقشه راه گذر به IPV6 جمهوری اسلامی ایران) نسبت به پیاده سازی IPV6 در شبکه‌های ارتباطی خود اقدام نمایند.

فایل سند مورد اشاره نیز از طریق پورتال WWW.Ipv6iran.ir در دسترس است.

این نامه با امضای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خطاب به سازمان فناوری اطلاعات ایران برای اطلاع به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9331 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/03/09 تعداد مشاهده: 2420
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1391/03/09 23:50
بالاخره یه خبر باحال گذاشت این سافتگذر.
عباس 1391/03/09 11:28
فقط نامه نگاری رو میبینیم .درعمل که هیچی به هیچی .کلا سر کاریم.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus